Sila login

ID

Kata laluan

Pendaftaran

mr_g0104

mr_g0104 - Blog

mr_g0104 halaman | Semua blog

Kasih Disemai

2011-Jan-18 16:54

Seperti biasa ketika cuti persekolahan, aku mesti bermalam dirumah pakcik ku di bandar untuk menolong beliau apa yang patut. Pakcik ku bertuah kerana memiliki seorang isteri yang cantik dan menawan serta mudah mesra dengan semua orang. Itu adalah salah satu sebab mengapa aku suka bermalam di rumah pakcik ku. Isteri nya yang aku panggil makcik Yah selalu melayan aku dengan baik dan mesra.

Pakcik dan makcik ku telah 3 tahun berkahwin dan dikurniakan seorang anak perempuan yang baru berusia setahun dan masih menyusu badan. Kadang-kadang penampilan  makcik ku ketika didalam rumah merangsang nafsu juga apatah lagi diusia remaja belasan tahun seperti aku dimana nafsu sentiasa bergelora. Sebab itu lah juga sepupu aku Din tidak begitu suka untuk bermalam di rumah pakcik ku. Tak tahan aku, buat keras pelir je, kalau boleh berjubur dengan makcik Yah tu tak pe lah jugak, kata sepupu ku Din setiap kali aku mengajak dia untuk bermalam di rumah pakcik ku. Pernah sekali dia merancang untuk meletakkan ubat tidur dalam minuman pakcik dan makcik ku supaya bila malam nanti dia boleh menyetubuhi dan menikmati burit makcik Yah sepuas-puas nya. Tak tau lah dia buat ke tak buat projek tu, aku mahu masuk campur. Kebiasaan nya Din akan menceritakan pada ku, kalau dia dapat menikmati lubang burit baru, memang sudah ramai perempuan yang sudah ditebuk nya.

 Aku pula, entah apa rezekilah pulak malam tu, makcik Yah membiarkan sahaja tubuhnya dinikmati oleh aku serta merelakan aku menyetubuhi dirinya. Kisah nya bermula bila pakcik ku memberitahu hendak berjumpa kawan nya atas urusan perniagaan dan mungkin pulang lewat sikit malam tu. Sementara menanti makcik ku menyelesaikan kerja-kerja nya di dapur, aku melayan keletah anak perempuan nya Ain yang baru berusia setahun. Ain memang rapat dengan aku. Setelah selesai kerja-kerja didapur, makcik Yah datang berehat sambil menonton tv. Ketika itu Ain merungut ingin menetek. Makcik yah tanpa segan silu menyelak t-shirt yang dipakai mendedahkan buah dada yang montok dan gebu untuk Ain menetek. Ini lah kali pertama aku melihat tetek makcik ku dari jarak dekat. Perlahan-lahan pelir ku mula mengeras. Makcik hanya tersenyum melihatkan aku yang mula tergamam. Ain ni kalau dah menetek, kejap lagi tidurlah ni, kata makcik yah, aku hanya tersenyum sambil mata ku tak lekang memerhatikan tetek nya. Setelah puas menetek Ain kembali menyambung aktiviti nya. Ain ni, ketika susu tengah banyak ni, dia hisap sikit je rungut makcik yah sambil memicit kedua dua puting susu nya didepan ku. Memang ada susu yang keluar dari puting tersebut. Dia dah kenyang kot, aku menyampuk. Agak nya lah, lagipun Ain dah besar, dah kurang menetek dah, sambung makcik yah sambil mengurut-ngurut tetek nya didepan ku. Melihatkan aku yang masih terpegun memerhatikan buah dadanya, makcik yah menegurku, amboi tenung tetek makcik macam nak telan je, kenapa teringin nak menetek jugak ke, tanya makcik yah tersenyum. Boleh ke, jawab ku ingin kan kepastian. Ketika itu pelir aku memang dah keras menegang  disebalik kain pelikat yag aku pakai. Ala makcik tak kisah sbelum pakcik kau balik, jawab makcik yah lembut. Mari sini dekat sikit, pelawa makcik yah sambil menyuakan tetek nya kemulut ku. Apa lagi aku pun menyonyot puting susu nya, memang ada susu yang keluar, tapi aku telan sahaja. Macam mana rasa nya sedap ke, tanya makcik yah, sambil menyuakan tetek yang satu lagi. Kali ini aku tidak menghisap sangat puting nya lebih kepada mengulum dan menjilat sahaja puting susu makcik ku. Kini aku mula rasakan puting susu nya mula mengeras, aku gunakan peluang ini sepenuh nya dimana sebelah tetek nya aku kulum dan jilat manakala sebelah lagi aku ramas dengan tangan ku. Sedang asyik aku melayan stim dengan tetek makcik yah, tiba-tiba Ain datang dekat dengan ku menunjukkan anak patung nya yang rosak. Makcik yah menyuruh aku membetulkan nya. Ketika aku bangun untuk membetulkan anak patung tersebut, aku tidak dapat menyembunyikan batang zakar ku yang menegang keras dan tertonjol kedepan disebalik kain pelikat yang aku pakai. Makcik yah hanya tersenyum memerhatikan keadaan aku ketika itu. Setelah membaik pulih anak patung Ain, aku kembali mendapatkan makcik yah yang masih tersenyum memandang aku. Yang tu dah menegang ke, tanya makcik yah sambil memuncungkan mulut  nya kearah zakar ku yang mencanak dan terhangut-hangut di sabalik kain pelikat tersebut. Habis, dah dapat susu segar, bangun lah dia, jawab ku selamba. Nak lagi ke, tanya makcik ku.  Kalau makcik nak bagi lagi semesti nya nak, jawab ku laju. Biar makcik tidurkan Ain dulu, lepas tu boleh lah sambung lagi, lagi pun anu joe dah menegang tu boleh lah lebih lebih sikit sambung makcik yah dengan jelingan menggoda. Makcik yah memanggil Ain untuk menetek sambil berbaring di atas tilam yang memang tersedia di ruang tv.  Aku hanya memerhatikan kan sahaja Ain yang mula mengantuk, sambil membayang kenikmatan yang bakal aku perolehi nanti. Joe marilah baring sebelah makcik, ajak makcik yah. Dengan segera aku berbaring disebelah makcik yah yang membelakangi aku. Geram dengan punggung makcik yah yang gebu tersebut aku menyondolkan batang zakar ku yang masih di tutupi kain pelikat pada lurang punggung nya.  Masih keras lagi ke, tanya makcik yah bila merasakan batang zakar ku menekan lurah punggung nya. Aku membiarkan sahaja makcik yah meramas dan melancap batang zakar yang kini menegang tahap maksimum.  Wow besar jugak batang awak ni joe, panjang nya mengalahkan pakcik awak punya, kata makcik yah. Nak buat macam mana memang dari asal nya macam tu, jawab ku. Aku kegelian bila makcik yah mengosok-gosok dan memicit kepala zakar ku yang masih di tutupi kain pelikat itu.

Aku memberanikan diri dengan memeluk makcik yah dan cuba untuk meraba dan meyelinap masuk tangan ku kedalam kain batik nya. seolah-olah mengerti kemahuan ku, makcik ku melonggarkan ikatan kain batik nya supaya aku mencapai apa yang aku ingini. Perlahan-lahan aku melurut kebawah kain batik tersebut sehingga mendedahkan punggung makcik ku yang putih melepak tetapi masih ditutupi oleh seluar dalam nya. Aku yan amat terangsang  melihat keadaan tersebut menyelak kain pelikat ku untuk mendedahkan zakar ku yang menegang keras lalu di tekan rapat pada alur punggung makcik ku. Mungkin kegelian sekali lagi makcik  yah meraih kepala zakar ku lalu digosok-gosok dengan ibu jari nya hingga licin dibasahi oleh air mazi ku. Aku memberanikan diri dengan menyeluk tangan ku disebalik seluar dalam nya lalu mengosok-gosok perlahan-lahan permukaan faraj makcik yah yang berbulu nipis. Makcik yah hanya membiarkan sahaja perbuatan ku tersebut sambil memejam mata. Joe pernah rasa tak benda yang joe gosok tu, tanya makcik yah dalam keadaan kuyu. Tak pernah, ni lah kali pertama sentuh pun, jawab ku dalam keadaan amat terangsang. Joe tak teringin nak melakukan hubungan seks dengan perempuan, sambung makcik ku lagi. Teringin juga tapi tak pernah dapat peluang, jawab ku jujur. Best ke besetubuh tu makcik, tanya ku spontan. Joe kahwin nanti dapat tau la sedap ke tak sedap nya, jawab makcik yah pula. Ala, lambat lagi tu makcik, kalau boleh nak rasa malam ni jugak, jawab ku cuba mengumpan makcik ku untuk bersetubuh. Ishh kau ni joe tak kan nak buat hubungan seks  dengan makcik pulak, kantoi dengan pakcik kau nanti siapa yang susah, jawab makcik ku. Tapi makcik pun kesian jugak kat awak ni, zakar awak ni dah tegang sangat ni, biar makcik lancap kan sampai keluar air untuk mengurang kan ketegangan tu, sambung makcik ku sambil meneruskan lancapan terhadap batang zakar ku kini dibasahi oleh air mazi ku akibat terangsang. Cukup la ni, dah basah sangat dah zakar awak ni, makcik pun dah rasa nak terkencing dah ni,lagi pun ain dah terlena tu, sambung makcik ku lalu beredar ke bilik air meninggal kan aku yang masih di buru nafsu.

Selepas kencing makcik yah kembali berbaring di sebelah Ain yang telah terlena. Entah pukul berapa lah pakcik awak akan balik, rungut makcik yah. Kenapa makcik, tanya ku. Takde apa-apa, Ain dah lena ni, kalau nak sambung menetek lagi boleh lah, sambung makcik ku sambil tersenyum kepada ku. Eh tentulah nak, jawab ku pantas. Tapi sebelum tu, saya nak tengok makcik punya tu boleh pinta ku sambil menunjukkan kearah burit nya. Ishh kau ni joe, tadi kan makcik dah bagi pegang sampai terkencing makcik kau kerjakan, jawab makcik ku. Ala makcik tadi gosok je, ni nak tengok, rayu ku lagi. Ishh tak mau lah malu, jawab makcik ku. namun begitu makcik yah telah mengubah posisi nya dari berbaring disebelah Ain kini kakinya pula yang menghadap aku, kedua dua kaki nya dibengkok kan solah-olah perempuan hendak bersalin, keadaan tersebut menyebabkan kain batik yang dipakai tersingkap keatas mendedah kan buritnya yang temban dan berbulu nipis serta basah didepan ku, berderau darah ku melihat keadaan tersebut. Kata nak menetek tadi, jom la, kata makcik yah sambil tersenyum melihat kan aku yang sekali lagi tergaman. Aku mengambil kesempatan tersebut untuk bercelapak dicelah kangkan makcik ku dengan kedudukan seolah-olah ingin melakukan persetubuhan. Makcik hanya membiarkan aku berkedudukan sebegitu tanpa bantahan dengan burit nya kini terdedah dihadapan ku. Makcik yah menyelak baju yang dipakai mendedahkan buah dada nya yang montok untuk aku kerjakan. Aku menindih tubuh makcik yah sambil mengulum puting tetek nya, pada masa yang sama aku menyelak kain pelikat ku untuk mengeluar kan zakar ku yang menegang keras itu dan ditekan pada burit nya. Seolah memahami keiginan ku, makcik yah memegang batang zakar ku lalu disua kan tepat pada lubang buritnya, lalu memeluk tubuh ku dengan kemas, manakala kakinya dlingkarkan pada pinggang ku. Akibat tekanan tersebut batang zakar ku terbenam memasuki lubang faraj makcik ku sehingga kedasar nya. Aku mendesis keenakan merasai kenikmatan tersebut, manakala makcik yah pula mengerang halus bila batang zakar ku memenuhi rongga faraj nya. Faraj nya mula mengemut kemas batang zakar ku dan aku dapat rasakan tubuh makcik ku mula menggigil, sebelah tangan nya meramas kerandut zakar ku, manakala sebelah lagi mencekam tubuh ku. Tubuh makcik ku mula mengejang disertai erangan dan keluhan panjang dari makcik ku. Zakar ku kini dibasahi dengan cairan hangat yang keluar dari dalam burit makcik ku. Selepas itu makcik menghela nafas kelegaan. Aku yang juga kegelian ketika itu tertahan pancutan mani ku akibat ramasan pada kerandut zakar ku oleh makcik yah. Setelah nafas nya pulih makcik ku tersenyum merenung aku yang agak terkejut dengan pengalaman tersebut. Perlahan-lahan aku menarik keluar zakar ku dan menekan nya kembali kedalam lubang burit makcik yah untuk melakukan aksi sorong tarik zakar ku kedalam burit makcik yah yang tak henti-henti mengerang halus setiap kali zakar ku mencecah dasar burit nya. Melihat muka ku yang berkerut seolah-olah mahu memancutkan air mani, cepat-cepat makcik yah meramas-ramas kerandut zakar ku dan menyuruh ku berhenti menghenjut sehingga perasaan untuk memancut mani reda, selepas itu makcik yah menyuruh aku kembali menyambung henjutan zakar ku pada lubang buritnya. Belum pun sempat aku nak memancutkan air mani ku ke dalam burit makcik yah, kedengaran kereta pakcik ku memasuki garaj. pakcik dah pulang, masa berasmara dah habis, cakap makcik ku lalu menolak tubuh ku dari tubuhnya dan mencabut zakar ku dari lubang burit nya. Selepas itu dia bergegas mengangkat Ain kebilik tidur dan menyiap rapi tubuh nya yang dah kusut masai dikerjakan oleh aku.

Tak tidur lagi, tegur pakcik ku melihatkan aku yang asyik menonton TV itu. Belum, sedap pulak midnight movie malam ni, jawab ku. Sebenarnya aku cuba menenangkan diriku kerana zakar ku masih lagi menegang ketika itu kerana belum puas menikmati burit makcik ku. Makcik dah tidur ke, tanya pakcik ku lagi. Entah, tadi ada kat dalam bilik , jawab ku. Pakcik ku memamggil isteri nya keluar untuk menikmati makanan yang dibelinya. Nasib baik batang zakar ku dah mengendur ketika menjamu selera dengan pakcik ku. Selepas itu meraka masuk tidur dan aku kembali menonton cerita midnight kat tv. Malam itu aku tidak dapat melelapkan mata mengingatkan peritaiwa yang  berlaku tadi, zakar ku asyik mengeras sahaja. kalau diikutkan hati mahu saja aku melancap sahaja, tapi bila difikirkan balik sayang pulak rasanya, kerana aku merancang nak melepaskan kesemua air mani ku itu kedalam burit makcik ku. Fikir punya fikir akhir nya aku terlena.

Aku terjaga bila makcik ku memasang lampu dapur, ketika itu sekita jam 5 pagi. Aku melihat makcik ku hanya berkemban dengan kain batik sahaja, dia bersetubuh dengan pakcik malam tadi kot, atau bersiap untuk mandi wajib kerana telah bersetubuh dengan aku semalam. Aku menjadi terangsang melihat makcik ku yang hanya dalam keadaan berkemban sahaja. Aku bangun dan pergi membasuh muka serta berpura untuk minum air di dapur. Makcik ku terkejut bila melihat aku menghampiri nya. Eh joe tak tidur ke, tanya makcik ku. Tak boleh lena lah makcik benda ni asyik tegang je, jawab ku sambil menunjuk kearah zakar ku yang mula menegang. Makcik ku hanya tersenyum melihat keadaan ku, semalam kan dah dapat sampai berpeluh-peluh mengerja tubuh makcik, jawab makcik ku. Ishh kau ni joe nafsu jenis apa tah, sambung makcik ku lagi. Semalam tak puas sebab tak sempat nak pancut, jawab ku selamba. Oooo nak pancut kat dalam ye sambung makcik ku lagi sambil tergelak kecil. Kalau makcik benarkan, memang teringin sangat nak rasa macam mana nikmat nya dapat pancut air mani dalam burit perempuan, jawab ku jujur.  Bukan nya tak bagi, tapi makcik tengah subur ni, risau takut termengandung makcik nanti, dah la batang zakar kau tu panjang, kalau terpancut terus melekat kat rahim makcik tau, terang makcik yah. Ala makcik boleh la, nak rasa sekali je, lepas ni tak kan buat lagi dah, rayu ku manja. Baik lah, joe punya pasal makcik bagi pancut kat dalam, mengandung pun mengandung lah, lagipun Ain dah besar, tentu nak adik kata makcik yah lagi. Sebelum itu makcik nak pakai tuala kejap, joe pergi tunggu dalam bilik mandi, kita buat kat situ, bukan apa takut terkantoi dengan pakcik, sambung makcik yah lagi. Tanpa bertangguh lagi aku terus masuk ke bilik mandi dan siap berbogel sementara menanti makcik yah turun. Dengan hanya berbungkus tuala singkat makcik masuk dan mengunci pintu bilik mandi. Selepas membuka air beliau membuka tuala mendedahkan tubuh bogel nya lalu memeluk tubuh ku sambil tangan nya menggosok-gosok batang zakar ku yang keras menegang itu. Aku membalas pelukan makcik ku sambil meromeng buah dadanya. Makci yah melingkarkan sebelah kaki nya pada pinggang aku lalu menekan buritnya pada zakar ku yang keras menegang itu. sekali lagi aku dapat merasakan kehangatan burit makcik yah bila batang zakar ku mula memasuki dan tenggelam dalam rongga buritnya. Aku mula menghenjut burit makcik ku dan cuba untuk memasukkan keseluruhan batang kedalam  burit makcik ku. Beliau hanya tersenyum melihat usaha bersungguh aku tersebut. Memahami keinginan aku, makcik yah melepas kan pelukan nya lalu membelakangi aku dan menonggengkan punggung kearah ku. Masukan zakar joe tu dari belakang, barulah dapat masuk habis, kata makcik yah sambil merapatkan punggungg nya pada batang zakar ku. Aku menjadi bertambah terangsang melihat punggung makcik yang pejal dan montok itu, tanpa mebuang masa lagi aku terus memeluk makcik ku dari belakang dengan tangan ku meramas-ramas tetek nya. Setelah memebetul kedudukan zakar ku, hanya dengan sekali sondol je, keseluruhan batang zakar ku tenggelam didalam faraj makcik yah sehingga mencecah dasar burit nya. Makcik yah mengerang halus bila zakar ku menekan rapat batu merinyam nya. Aku membiarkan zakar ku terendam didasar burit makcik yah untuk merasakan kenikmatan kehangatan dan kemutan-kemutan yang dihasilkan oleh burit nya. Aku mengoyang-goyang kan punggung ku sehingga kepala zakar ku bergesel-gesel dengan batu merinyam yang terletak didasar burit makcik ku. Keadaan tersebut menyebabkan burit makcik yah mencengkam dan mengemut kemas batang zakar ku, sambil mendesis dan mengerang panjang makcik ku mencapai klimaks  dimana cairan hangat menyembur keluar dari dalam burit nya. Keadaan tersebut menyebabkan lubang burit makcik yah semakin licin seterusnya memudahkan aku untuk melakukan henjutan zakar ku hingga ke dasar burit makcik yah. Terhenjut henjut badan makcik yah menahan hentakan batang zakar ku yang sedang menikmati kehangatan lubang burit nya. Setelah 15 minit menghenjut dan menikmati burit makcik yah, kepala zakar mula mengembang dan kegelian yang penuh nikmat pada zakar ku dirasakan. Zakar ku kini bersedia untuk memuntahkan air mani ku kedalam burit makcik yah. Aku menghentak dan menekan batang zakar ku sedalam yang mungkin sehinggakan kepala zakar ku rapat pada pintu rahim makcik yah. Makcik Mendesis dan mengerang keras bila pintu rahim nya ditekan oleh kepala zakar ku, sekali lagi burit nya mengemut dan mencengkam kemas batang zakar ku. Aku yang sudah tidak dapat bertahan lagi melepaskan berdas-das pancutan deras air mani ku yang membasahi pintu rahim makcik ku. Makcik ku mengoyang-goyangkan punggung nya sambil mengeluh panjang ketika menerima pancutan air mani ku yang menyembur-nyembur memasuki rahim nya. Setelah titisan terakhir air mani aku dilepaskan dalam rongga faraj makcik yah , aku terdampar kepenatan di atas belakang makcik ku yang juga kepenatan. Dah habis keluar dah air mani tu, tegur makcik yah yang masih mengemut-ngemut batang zakar ku. Dah takde lagi makcik, rasa kosong dah ni, jawab ku yang masih membiarkan zakar ku terendam rapat dalam faraj makcik yah. Dah puas hati dah, tanya makcik ku lagi. Aku tersenyum  alau mencium pipi makcik ku, terima kasih makcik kerana memberi peluang sebegini kepada saya, terasa nikmat sangat, puji ku. Makcik pun begitu joe, ni lah pertama kali faraj makcik dikerjakan dengan teruk oleh zakar awak yang besar dan panjang tu, tapi makcik puas sangat, kata makcik ku. Dah lah kita stop kat sini, lagi pun makcik rasa dah penuh rahim makcik dengan air mani kau ni, joe rehat lah dulu, biar makcik mandi dulu, sebelum pakcik bangun, kata makcik ku. Aku mencabut zakar ku dari lubang burit makcik yah lalu membersihkan sisa air mani yang terlekat dan berlalu pergi dari bilik mandi tersebut. Selepas kejadian itu hubungan aku dengan makcik ku seperti biasa, walau pun makcik ku mengandung 2 bulan kemudian.

Perkongsian blog 22395 bacaan | 0 komen

Menjejaki

  • Pijak
  • Avatar anda akan dipaparkan di sini

Komen